понедељак, 14. јануар 2008.

Мој газда је Србија!

Свим срцем за Србију, свим срцем за Томислава Николића – одјекивало је у препуној крагујевачкој хали “Језеро”. У срцу Србије, у Шумадији, почела је борба за бољу будућност свих грађана Србије, борба за очување колевке српства – Косова и Метохије. Заменик председника Српске радикалне странке и председнички кандидат Томислав Николић одржао је 24. децембра у Крагујевцу први митинг у оквиру своје председничке кампање.

Николић у Крагујевцу

“Не знају они да сам ја већ 17 година у овој кампањи, 17 година посматрам како лошији од нас воде земљу, како лопови воде земљу, како издајници воде земљу. 17 година пропадања и посртања! Морамо да кажемо – Доста, није ово Србија какву ми желимо, ми желимо много бољу Србију, много лепшу, много поноснију”, биле су прве речи Томислава Николића пред око 10.000 људи, који су дошли да подрже свог кандидата на председничким изборима.

“Хтео сам да покажем овим припадницима двора из Београда за кога се ја то борим – за оне најсиромашније, за оне најугроженије, за оне што су их оставили без хлеба, за ову децу што немају пара да се школују, за оне пензионере који немају пара да се лече – због њих се борим. Ја сам у годинама када се не брине само о деци, него и о унуцима, и као што ћу да бринем о својим унуцима, тако бих желео да Србија брине о свим унуцима. Да свако дете у Србији срећно живи, да срећно одраста, да буде поносно на своју земљу”, истакао је Николић.

Председнички кандидат радикала поручио је грађанима да никога не мрзи и да не очекују од њега говор због кога ће некоме звиждати, јер, како је рекао, он би волео да уједини Србију, а не да је раздваја.

“Мислите ли да су бирачи који ће гласати за оног другог задовољни? Нису! Ако их питате да ли је добро рађено ових седам година, само ће шкргутати зубима. Како влада ДОС Србијом? Страхом! Они кажу – Немојте да случајно победе радикали, немојте случајно да председник Србије буде Томислав Николић. Шта ће тада да буде? То ће Солана и остали да вам кажу. Из године у годину прете нам, кажу да ће бити много горе ако њихове слуге нису на власти. Ја немам газду ни у Русији, ни у Америци, ја ћу да имам газду у Србији.

Хоћу да будем председник који ће смети да изађе пред вас у свако доба, у свако време свог мандата. Хоћу да вам обећам оно што могу да остварим, оно што ћете ми ви помоћи да остварим. Не желим да вас увлачим у сукобе ни са ким, немојте ни са комшијама да се свађате и 20. јануара, када их победимо, немојте да ликујете над њима, већ уживајте над Србијом која ће коначно да скине окове, која ће да се усправи.

Имали смо много борби заједно, много пута смо излазили на изборе, нападали су нас, бомбардовали, протеривали. шта нам све нису радили! Ово је одлучујућа битка! 20. јануара ви ћете одлучити судбину Србије, ја ту не могу ништа. Ако победимо – ја знам како ће Србија да буде вођена – тако како ви од мене очекујете јер ја сам вама потпуно познат, и ви знате шта од мене можете да очекујете”.

Очување Косова и Метохије – најважније државно питање

“Косово, српска мати, радикали те неће дати” – орило се те вечери из грла хиљада Шумадинаца. Желели су да коначно чују одлучно “не” и чули су – од Томислава Николића. Рекао је Николић да српски народ никада неће прихватити независност заветне српске земље.

“У Уставу пише да је Косово и Метохија саставни део Србије. То сте ви, грађани Србије, одлучили на референдуму. Кажу – потписаћемо Споразум са ЕУ. А ко то потписује када државу нећемо имати ако нам узму КиМ? У чије име да потписујемо? Где нам је држава? Могу они да нам отму Косово и Метохију, ви то добро знате, ја знам ваш страх. Сила је то, код силе правде нема, сила је бесна, сила ће прогласити независност, а онда почиње наша дугогодишња борба.

Никада не можемо признати независност, никада на власти неће моћи да буде онај ко се са тим мири.

Хоће да прогласе независност КиМ. Од владе тражимо да потпуно заштити Србе и остале неалбанце, да нам кажу јесу ли на то спремни или нису, да ли могу или не могу, да ли нас пуштају да их ми заштитимо, јер неко то мора. Они не смеју тамо да буду робови, свима су нам на савести. И када увече помилујете децу и унуке пред спавање, помислите ко на Косову милује нашу децу, да ли му дрхти рука, да ли је забринут шта ће бити сутра. Економски ћемо блокирати ту тзв. нову државу, да видимо како ће да функционишу, како ће да раде.

Видели сте да нисмо сами у свету. Док смо ми радикали једини говорили о Русији, сви су се подсмешљиво изјашњавали о руском утицају. Данас Америка признаје да је Русија гигант, данас Америка не сме да уради ништа са чиме Русија није сагласна, данас је и руски председник уз Србију и српски народ. Дочекали смо да руског председника хвале лидери ДОС-а. Нека, нека га хвале, немојте да им замерате, кад год се опамете добро су дошли међу патриоте. Али, немој да им заигра срце кад треба Солани да кажу довиђења, много си нам зла нанео, нећемо више да нам наносиш зло, ми сад хоћемо са пријатељима. И немојте да вас плаше, не можемо да останемо сами у свету. Видели сте да у Савету безбедности чак немају ни већину да прогласе независност КиМ. Све државе које држе до себе знају да ако издају Србију, ако Србији отму део територије, више ниједна држава на свету неће бити сигурна, а ниједна западноевропска сигурно не би могла да опстане. Не дамо им више ниједног Србина, не дамо више некоме, само зато што је дошао са Запада, ниједну фабрику, ни парче њиве, мораће да плате у конкуренцији са другима. Не мислим ја да ми треба било коме да поклањамо, превише смо сиромашни, нећемо ми да поклањамо ни Русима, али ће Руси имати првенство. Ако треба бирати измеђ у две пођеднаке понуде, увек ће руска бити златна и ви знате зашто. Питају како то мислите да будете потпуно окружени НАТО и ЕУ, а да ви не будете у ЕУ. Ја кажем, а јесте ли ви видели некад скупоцени персијски тепих, изаткан од злата, али само има једну рупу. Е, та рупа у ЕУ, то ћемо бити ми, па да видимо колико им вреди тај скупоцени златни тепих. Имају шансу, ми смо најјача политичка снага, ми побеђујемо сада на свим изборима и нудимо им сада да покаж у свој став према Србији. Или смо за њих држава и народ – па су добродошли, или нисмо држава и народ – па ће бити они са којима само нужно сарађујемо – поручио је Томислав Николић.

Увек уз своју државу и народ

Кандидат за председника Српске радикалне странке обећао је својим бирачима да ће све учинити за просперитет Србије и њених грађана, да ће увек бити у њиховој служби и делити њихову судбину.

“У Србији тражим правду за све, тражим независно судство, полицију која ради свој посао, тужилаштво свој, па онда – криминалце у затвор, поштене на слободу. Неће морати судија да пита ко стоји иза овога. Војска и полиција морају да буду добро опремљени, спремни, обучени, да имају своје станове и пристојне плате. Србија мора да буде земља у којој ће деца имати прилику да се школују, да уче и да стижу до врха. Србија мора да буде земља у којој ће пензионери живети од својих пензија. За Крагујевац ме везују најлепше успомене, овде су се рађали и умирали моји преци, овде су се рађали моји потомци, овде живи мој старији син, овде су ми очево и мајчино родно село и сваку стопу у тим селима кад прођем, ја помислим да су ми ту некада пролазили и отац и мајка. Ово је Шумадија, сваки ми је Србин, сваки грађанин Србије пођеднако драг, само ме срце мало више везује за Крагујевац, за Шумадију. Унапред вам се захваљујем за победу на изборима 20. јануара, за Светог Јована. Ја знам ону народну да је у свом селу најтеже бити омиљен.

Када Србија види са колико љубави ви у Крагујевцу слушате некога ко је из Крагујевца, схватиће да ме ни ви не бисте подржали да не верујете у моје најбоље намере”, рекао је кандидат за председника Српске радикалне странке Томислав Николић.

Крај уценама и понижавању Србије

“Поручујемо државама које признају независност: Ви се за нас не интересујте, јер ви сте нам извадили срце. Или би можда неко од вас са оним ко му отме њиву, отишао у кафану да попије ракију? Ја таквог Србина не знам. Браћо и сестре, велики је Запад, силан је и моћан, провоцира мале да се с њим сукобе, како би им показао колико је моћан. Нас нико неће моћи да испровоцира, али вам сада обећавам – што смо трпели уцена – трпели смо, што смо испунили – испунили смо. Сада је ред да они испуњавају, прво да нас прихвате као људе, као државу која има границе, која је суверена, која је чланица УН и онда нећемо спречавати никакву власт да с њима преговара, а биће добродошли. Нека данас изјаве да је КиМ саставни део Србије, ја повлачим све што сам мислио да изговорим о њима. Али ако заиста остају при томе да Србији отму КиМ, нема више преговора са ЕУ, то вам сада унапред кажем, да бисте знали како да гласате”, истакао је у свом говору Томислав Николић.

Окретање сарадњи са Русијом

“Не брани Русија само Србију, Русија брани светски поредак, УН и њену Повељу, па је наша дужност да помогнемо Русији да нас одбрани. ЕУ нека размисли, дали смо јој банке, дали смо јој осигуравајућа друштва, дали смо јој тржиште за нашу робу, подигли смо цене енергената, комуналија, сировина на европски ниво, дали смо им све фабрике, и оне које су радиле и оне које нису, дали смо им воду, дали смо им земљу. Шта још треба да им дамо да буду милостиви према нама? Ако треба бирати између две пођеднаке понуде, увек ће руска бити златна и ви знате зашто”, објаснио је свој став према интензивирању сарадње са Русијом Томислав Николић.

Отаџбина у срцу

Потпредседник Скупштине Србије, и председник Шумадијског округа Наташа Јовановић рекла је да је победа Томислава Николића на предстојећим изборима сигуран путоказ да ми, као народ, желимо да останемо сигурни на својој земљи, и да се боримо да нам из дана у дан са таквим председником буде све боље.

“Браћо и сестре, најбољи, најискренији, најпоштенији људи не носе своје злато у џеповима, већ у свом срцу и то срце обасјава читав народ и читаву отаџбину. Такав, најбољи, онај који ће бити вашом вољом изабран, који Србију и српски народ увек носи у срцу, је Томислав Николић. Томислав Николић је представник патриотске Србије, свих вас и свих оних који се боре за слободу и правду, бољу будућност своје деце, својих унука и који желе да наша отаџбина Србија буде јака, просперитетна, стабилна и да сарађује са братском Русијом и са читавим правдољубивим светом. Победа нашег Томе Николића биће победа правде и поштења, али то ће пре свега бити и победа нашег председника др Војислава Шешеља, који се управо ових дана аргументовано и храбро бори за српске националне интересе и који ће уништити хашки казамат”, истакла је Наташа Јовановић.

Председник Извршног одбора Српске радикалне странке Драган Тодоровић рекао је да се напунило седам најтежих година у историји српског народа, седам година владавине ДОС-а.

“За ових седам година уништили су оно што су вековима стварали наши преци. Потпуно су уништили СРЈ, затим омогућили Милу Ђукановићу да фалсификује референдум и да се одвоји од Србије. За то време, уз помоћ Запада, немилице су кренули да пљачкају Србију. Зато треба да их зауставимо на том путу. Једини начин је да на власт дође Српска радикална странка, да крене у обрачун са лоповима, криминалцима, да крене у одбрану Косова и Метохије, да крене у опоравак Србије, да ствара будућност за нашу децу”, поручио је Тодоровић.

На ноге Србијо !

“На ноге, Србијо, Томислав Николић је нови председник Србије, Томислав Николић је једина нада за свакога од нас”, узвикнуо је генерални секретар Српске радикалне странке Александар Вучић.

“Ја не знам тачно шта ће бити 20. јануара, али сам дошао да вас само замолим да изађете на изборе, да гласате за будућност своје деце, да гласате за нашу Србију, да гласате против оних који је разарају и уништавају, да гласате за доброг и поштеног човека. Ја вас молим да не замерите и онима који нас најпогрднијим речима називају, немојте да замерите ни оном Додику, он је вилу добио за прошлогодишњу подршку, сада ће две виле за овогодишњу. Нас интересује само победа, нас интересује да се Томислав Николић обрачуна са криминалцима, да се обрачуна са лоповима. Зато нам треба много енергије, зато немојте да штедите дланове, зато немојте да штедите снагу и енергију, од куће до куће, од врата до врата, од стана до стана, на ноге, Србијо”, ватрено је говорио Вучић.

Окупљени око државотворне политике Томислава Николића

Подршка Томиславу Николићу расте из дан у дан. Проф. Борислав Пелевић дошао је у Крагујевац да саопшти грађанима да су сви чланови Странке српског јединства колективно постали чланови Српске радикалне странке.

“Интегрисали смо се у Српску радикалну странку зато што она данас представља последњи бедем одбране националне, праве, достојанствене, целовите и поносне Србије.

Зато што Српска радикална странка једина срцем брани целовитост Србије, Косово и Метохију, колевку наше земље, зато што њу воде честити људи, од којих њихов председник данас брани интересе Србије и целог српског народа на најбољи могући начин пред ратним злочинцима и онима који су бомбардовали и оптуживали Србију за сва зла на овим просторима. Није тешко на Светог Јована изабрати председника Србије. Са једне стране имамо онога који је уништио војску Србије, а данас уништава Србију. Са друге стране имамо поштеног и честитог Србина, Томислава Николића. Неки аналитичари кажу да ћемо бити изоловани ако радикали буду на власти. Па, неће нас сигурно више економски затварати, јер су ови “наши” продали пола Србије и неће нико уводити санкције својим предузећима која су купили од наших тајкуна и наших издајника. Они који буду гласали за Бориса Тадића гласаће за понижену, увређену, поцепану Србију. Они који буду гласали за Томислава Николића гласаће за поносну, управну, достојанствену и целовиту Србију”, истакао је Пелевић.

Председник општине Свилајнац Добривоје Будимировић Биџа дошао је, како је сам нагласио, “да први поздрави будућег председника Србије”. “Дошло је време да ова болест прљавих руку, жутица, оде са наших терена, из ове Србије. Време је да оду људи који су продали све што су могли да продају, људи који су дошли да спавају код тетке на каучу, а сада имају милионе евра, људи који су донели зло и беду овом народу. Дошао сам да подржим Српску радикалну странку, јер је још то остало у Србији часно и поштено што није образ укаљало.

Ниједан из њихових редова није био тајкун и криминалац. Немојте да наседате на лажне приче лажних демократа – Ђелић каже, “Милијарде смо потписали до 2011. године”. То није истина! Када би само прошао руски гасовод кроз Србију, ми бисмо сваке године, као придржачи гаса, имали милијарду евра прихода. Сваке године из Србије нестане 70.000 младих људи. На једно рођено дете – 4,2 човека умиру. То нам је донела та демократија. Дошло је време да Србију воде нормални људи који неће да се одроде од сопственог народа”, поручио је Добривоје Будимировић.

Спасимо српско село

Пољопривредник из околине Крагујевца, Дејан Милошевић, пружио је подршку Томиславу Николићу са надом да ће српска села поново оживети. “Жеља ми је да из ових наших помало заборављених опанака, упутим Србији, Европи, свету неколико реченица. Још увек у нашој прелепој Србији има нормалних, паметних људи који мисле својом главом, којима нису потребни којекакви тутори. Село нам је на странпутици, просечно домаћинство је 57 година старости. Ми пољопривредници и српски сељаци чврсто верујемо да ће наш будући председник Томислав Николић зауставити пропадање српског села и донети нам напредак и бољитак”, рекао је Милошевић.

Нема коментара: